• Főoldal
  • Szolgáltatásaink
    • Partnereink
  • Elérhetőség
  • Frekvencialista
  • GYIK
  • Főoldal
  • Szolgáltatásaink
    • Partnereink
  • Elérhetőség
  • Frekvencialista
  • GYIK

Gyakran ismétlődő kérdések

A kisebb vételi hibák sajátkezű elhárításában szeretnénk Önnek segíteni. Ha problémája mégsem oldódott volna meg, természetesen folyamatosan állunk rendelkezésére a hibabejelentő 1221-es vonalán.

Mielőtt a hibát bejelenti, nézze meg, hogy... (se kép, se hang, csak mákos a képernyő).
Ennek több oka lehet:

Kicsúszott az antenna-csatlakozó a TV-ből, videóból vagy a fali aljzatból. Kérjük, vizsgálja át ezeket a pontokat, győződjön meg a csatlakozó kábel megfelelő illesztéséről. Ha több TV készüléke van, nézze meg, hogy a többin is jelentkezik-e a hiba, vagy videón kapcsolgatva az adásokat úgy is rossz-e a kép. Ha minden rendben van, és nem változik a kép, hívjon bennünket

Az egész épületben nincs vétel.

Kérjük, ellenőrizze le szomszédjai segítségével, hogy rendben van-e az épület közös áramellátását biztosító villanyóra és biztosíték /kismegszakító. Továbbá ellenőrizze le, hogy azoknál a szomszédoknál, akik szintén kábeltévé előfizetők, van-e vétel, mert ha ott van, akkor a legtöbb esetben, a lakásban van a hiba. Ha ezek hibátlanok, működnek, és mégsem tudnak tévézni, hívjanak bennünket.

Rossz a vétel.

Ha rossz a vétel, ellenőrizze le, hogy azoknál a szomszédoknál is jelentkezik-e a probléma, akik szintén kábeltévé előfizetők, vagy, hogy a videó áram alatt van-e. Gondolja át újból, hogy melyik csomag előfizetője és mely adók vannak abban a csomagban.

Csak néhány csatorna képe nézhetetlen.

Először nézze meg, hogy TV készüléke alkalmas-e valamennyi sáv vételére. Ha igen, akkor a következő a probléma: a fali aljzatot, a videót és a TV készüléket összekötő kábel árnyékolása a gyakori mozgatás következtében megsérülhet, nem érintkezik tökéletesen. Az árnyékolás a dugasz szerelésekor is megsérülhet. Ennek következtében csak néhány csatorna adása élvezhetetlen, "szellemképes". A kábel mozgatásával, ismételt szerelésével, a kábel cseréjével a probléma megszűnik.

Csak hang van, sötét a képernyő, vagy kép van, de hang nélkül, esetleg se kép se hang.

Amennyiben a készüléket megfelelő módon csatlakoztatta a hálózati aljzathoz, és a készülék nem működik, szerelőhöz kell fordulnia, mert a készülék hibásodott meg.

Hasznoslinkek

GY.I.K
Panaszügyintézés
Gyermekvédelem ÁSZF Céginformáció

© 2025 ​Kiskőrös-Menti Kábelnet - Minden jog fenntartva!

Cookies & Privacy

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.

Confirm